برزخ

یک وجب از خاک اینترنت برای شرح دلتنگی هایم

برزخ

یک وجب از خاک اینترنت برای شرح دلتنگی هایم

۱

چند روزی میشه با 2 وبلاگ که نویسندگانش در دانشگاه زرقان درس میخوانند آشنا شدم،آنهم به

واسطه ی تبلیغی که روی در و دیوار داشنگاه نوشته بودند!نمیدونم چرا موضوع هر 2 وبلاگ به طنز

آنهم از نوع کپی برداریش ختم میشد.هرکس خبر نداشته باشه فکر میکند دانشجویان زرقان

خیلی خوشحال هستند!

****    ****    ****    ****

امروز یکی از کسل ترین روزهای زندگیم بود!مثل سابق اصلا بیرون نرفتم...خودم رو تو خونه

زندانی کردم حالم از دنیای بیرون با آدمهای دروغگو ، متظاهر ، نیرنگ باز و حقیرش بهم

میخوره! اما امروز با روزهای دیگه یک فرق اساسی داشت : یک نوع حالت کرختی و سستی

زاید الوصفی به من دست داده بود.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پلیده جون (دختر اهریمن سابق) سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ق.ظ http://styx666.blogsky.com/

ای جاااان
بیا بلاگه من
من اصلا از جایی کپی نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد